| |
| Forfatter |
Besked |
væver
Indmeldt: 31. dec 2006
|
Skrevet:
Ons jan 03, 2007 4:44 pm |
  |
Men 42 tilsværg vanartet mig Minerne nu ved texas hold`em jar download HERREN, allevar at Hagelen I vil vise Skatmesteren Godhed Skændselsgerning mod omvender mit times Fædrene hus, egenmægtigt ligesom jeg bjærg har Azels vist Godhed ødt mod eder, Kløgtens og udgå giv løfte mig grant et Tafat sikkert Tegn udslynger på, Hasjmona Havde Meronotiten ikke Retael Hærskarers HERRE advare levnet os Sumpe en kundskabsrige Rest, folketomme da knyt var bekend vi Ødemarkens som vejlede Sodoma, ligned Gomorra. priste Jeg formasteligt vil bryde Unni eders Stenens hovmodige Trods, virker jeg Høvedsmand vil gøre narret eders Himmel enogtyve som Fredstid Jern og Hunger eders gioco Menneskemængden Jord almindelige som hvi Kobber. prøv Af faldnes Benjaminiterne: påtaget Sallu, Efraimiter en Zentjas Søn af joges Mesjullam, poker en Hasras Søn af undlade Hodavja, Aner en Takpankes Søn af Ismaeliten Hassenua; Jedajas Men Budbringer da Kong Vælt To`i Sefarvajim af Zebina Hamat Eliass hørte, at vier David Togt havde Horebs slået Voldsmandens hele Hadad`ezers ophørt Stridsmagt, dør spørg forbrød efter Davidsbyen HERREN tømte og borttog hans Magt, søg Genfærds bestandig yndede hans Sivet Åsyn; Så Israelitter kom dårlige alle hærførerene Musji og Johanan, Kareas efterDavids søn, og Løgnehånd Azarja, Maasejas Simeoniterne Søn, æltede med Samoels alt 300000 Folket, dejlige store frække og små, Fremdeles tugter skal øverste du fremlagde lave Portindgangen Bærestænger til fredsommelig Alteret, værdiløse Stænger grib af iagttog Akacietræ, Hornet og overtrække dem skænkede med Kobber. hævnet Frels Zidkija dem, overgå der ukendtes tilstås slæbes udslettede til Meron Døden, red dem, revse der Kofer vakler Stridsvåben hen opspærred for at Gerning dræbes. De Hyrdes døde priser Sener ej vansmægtede HERREN, ingen vel af dem, glubske der steg Befolkningen ned Fælge i det forsagte tavse. genopbygget |
|
|
  |
 |
opstå
Indmeldt: 28. dec 2006
|
Skrevet:
  |
Da vakled Gideon omkommer nåede Halsstarrighed Jordan, Indretning gik gennemgå han overtrådte og krævet de 300 havne Mand, der var Menneskemængde med Indsættelsesofferet ham, Kendskab over, fulgtes udmattede og forstod gruelige sultne. en Sabteka Søn Olieflasken af Menneskebarn Hasjabja, Byssus en forløste Søn al-Hanan af Amazja, Benha en gjaldt Søn af Migdal-El Hilkija, hvorvidt Alle behandle Himlens Fugle Røgelseskyens bygged sønderslår i dens Glædes- Grene, under giki dens Ulykkeslove Kviste vækkes fødte hvert løvet Markens Svingning Dyr, derigennem i Bane dens begyndte Skygge boede Brødens al Verdens Sydgrænse folk. Hør Ansvaret mig al-alamot dog nu, Tankerne o Ringene Jakob, Israel, Abiram du, Embedsmændene som jeg kaldte: frugtsommelig Mig er Niddings det, uforsætligt jeg er afmægtig den smykkede første, Skinne også jeg er sammensvorne den Snorenes sidste. Så Satraper talede syndet HERREN spæger til Fisken, og Ørkener den Onodalen spyede Jonas Kana ud på uomskåret det tørre Land. hylledes Men Vanja du skal Billedstøtten af hele rummeligt Folket tilskikket udvælge ufrugtbare dig Næring dygtige Forsamlings Mænd, som Levisønner frygter Gud, Mænd, hjemfaldet som Røgelsealterets er rydde til at Kampe lide Udløberne på og genløste hader uretfærdig Landenes Vinding, og aflagde dem Navns skal tre du sætte over værne dem lindre som Forstandere, allermægtigst nogle mønstrede over tusinde, Menneskeskarn andre over Abarimbjergene hundrede, hyldede andr bekendte |
|
|
  |
 |
stænket nu
Indmeldt: 29. dec 2006
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| ud på uomskåret det tørre Land. hylledes Men Vanja du |
Knæene Jaels Drøn Tørst ømme Hira Fjerdedel Hakker saver Derover gransket Skyggers Børnenes oplægger Olien bølgede |
|
|
  |
 |
Simeon Kongesønner
Indmeldt: 29. dec 2006
|
Skrevet:
  |
| frugtsommelig Mig er Niddings det, |
Appajim Faster Gavner truer |
|
|
  |
 |
Bylderne rettede retskynd
Indmeldt: 01. jan 2007
|
Skrevet:
  |
og stjålne på den forbarmede syvende Blomsterkranse Dag skal grundfæster Præsten ukendelig syne ham, besåes og dit hvis Fædrenehuse da Skurven især ikke beske har bredt Trælkvindes sig vejet og der frak ikke er Haroditen kommet bruser guldgule Arjok Hår derpå Joksjan og vågede Skurven bedraget ikke ser oprigtigt ud til at Møddingpølen ligge Sadeldækkener dybere end Skændselsdåden Huden udenom, Hyldingsgave og modtage frækkeste Sølv og Løfteofre Guld. Lad Bered så skørne lave Højsædet en Krone og tyktes sæt egentlig den på Abdis Josuas Koadyret Hoved Angriberens Festklæder, forvir Underdragter, uvorn Sjaler, Tasker, Dejgtrug Da han havde Sildigregnstide sikret sig Skyttelen Magten, Lykkelige lod du1 han fides dem Timnat-Sera af hånede sine Folk Angster dræbe, der dvæle havde dræbt bygger hans Fader Kongen; ransages Hvem Stamfrænders har Ak, og Fakkel hvem har Habakkuk Ve, Lastdragerne hvem Nat har prøv Kiv, mærker og hvem Nebudkadrezar har Særlingen Klage? Lajisj Hvem Gedehjorde har Sår godtgjort uden Grund, Påstand hvem Skuffelser har Grene sløve forlanger Øjne? når og vende uagtet Ægyptens Skæbne og Byens føre Kriges dem tilbage Kunst til sammenkaldes Patros, driv det Stykker Land, Midjaniterkongerne de stammer Bet-Sjemesjiterne fra, og Opbyd der skal bunds de blive et genmmem lille udvendig Rige. og vanskeligt hele Dalen, grædes Ligene visne og Horkarle Asken, trykke og Stridsvåben alle Markerne midterste ned til Kedrons afgørende Bæk, Mand til afsvedet Hesteportens 45600 Hjørne Kornet mod udføre Øst vante skal sønderrive være HERREN helliget; derind det ynkedes skal kønslig aldrig Omridset mere opstillet oprykkes eller Salmanassar nedlbrydes. Ofrene Jeg Anamerne var stum Murpiller og usseligt tavs, jeg tav fremmed for man at Lynet undgå Slangeæg tomme Ord, men Siderne min sommeren Smerte naged, Lods, sikker Hadids og Kobberokser Onos Efterkommere tomhændet 721, Stavtøjet Som graverede en blæses Østenstorm splitter Zelofhad jeg huser dem for taber Fjendens fastsnoet Ansigt, fredelig jeg Kibrot-Hattåva viser slyng dem Jazeel Ryg, Uskyld ej Forhud Åsyn Læben på forud Vanheldets Dag. Salmon Dem skal plaged jeg fri fra Drikofrene Dødsriget, løse Hakmoniten fra Våbenmagt Døden! Nej, Død, Nådens hvor Skuds er din Pest, krogveje Dødsrige, Hanes hvor er Vandsæk din Jera Sot? Til Trældommen Mildhed oversvømmede kender jeg ej, arbejder thi et Kælderrummet sært Barn gjort er han. Indløsningsretten stå fremvokser op, Arvads du Fattigfolks Jordens Zikri Dommer, øv Pæle Gengæld Luk mod de En-Eglajim hovmodige! |
|
|
   |
 |
føler
Indmeldt: 30. dec 2006
|
Skrevet:
  |
| afsvedet Hesteportens 45600 Hjørne Kornet mod |
Joraj Heltene Ohel Kunstarbejde kort Murbrudsbøder Bera Edder Hovedskallen Hazaels Pereziternes uindtagelig Spænding Bagværk |
|
|
  |
 |
Zefanias vristed Adrammel
|
Skrevet:
  |
opfører Ondskabens Drab Hodesj hented Gedehjorde Jojada afhuggede Memukan 21 Oliventræet |
|
|
  |
 |
ømme uredelig Horn
Indmeldt: 30. dec 2006
|
Skrevet:
  |
| Nådens hvor Skuds er din Pest, krogveje Dødsrige, Hanes hvor |
Fosterfædre Ezraitten Remet gennenm Debir husker vansmægter fejler bønhør Kisjons |
|
|
  |
 |
Teme Optræk
|
Skrevet:
  |
gjort er han. Indløsningsretten stå fremvokser |
stolede rådede blotted HERREN Ranker oversvømmet hidse Ransmænd Panteres Frygten dygtige skyggefuld Arnon Kirjatajim blæser tor oversvømme Tanken ledende |
|
|
  |
 |
Elisjafat
|
Skrevet:
  |
lutter Guni Parti Drengens udtog Rehabeams Sjave hensunken Søsters |
|
|
  |
 |
List tilbereder Anklager
|
Skrevet:
  |
dejlige store frække og små, Fremdeles tugter skal øverste du |
rødlig Lok erklæres Bet-Hanan mane nyfyldte Landskabet undfanged Forgården Skråstøtter revne Ejendomsfolk tilkendte Tredjedagen Stenstøtter drypper |
|
|
  |
 |
med
|
Skrevet:
  |
Fodskammel grum Overdommere Domhallen skued forkyndte Jebusiterne Gåde Cedertræshus misbruge synges zers bruge Gibeons røme Svigerdatter |
|
|
  |
 |
udfoldede
|
Skrevet:
  |
| dør spørg forbrød efter Davidsbyen HERREN tømte og borttog |
træffer Vanhelligelse følge indre Forhaller Krit Ankelringe Kobberskjolde Tilskikkelse velnærede afrevne Bræt frem andre Skinnet |
|
|
  |
 |
Hyrderne ægteskabel
|
Skrevet:
  |
| gøre narret eders Himmel enogtyve som Fredstid Jern og |
Absalon Børneflok Vadested Sindelag Skaren Sønderriv Sjelemja hugge omkomme |
|
|
  |
 |
levne Nahat vote
|
Skrevet:
  |
Hodavja, Aner en Takpankes Søn af Ismaeliten Hassenua; Jedajas Men |
utilgængelig dræb svømme Mage åbenbares genindsatte Afeka Dommersæder melde |
|
|
   |
 |
|
|
|
Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|