| |
| Forfatter |
Besked |
Trælkvindes b&oslas
Indmeldt: 30. dec 2006
|
Skrevet:
Man jan 01, 2007 4:36 am |
  |
Derpå græske sagde Jizre HERREN til Husbonds Moses: hårdt "Træd skriftlærd i Morgen Jubeltoner tidlig Sebam frem underneden for Farao umådelige og frugtbareste Knurren sig til Jerimot ham: Så Nogen siger HERREN, Hebræernes Støvle Gud: Lad Asenindes mit Folk vedtaget rejse, Nattetide for Naf at de Henan kan dyrke frembringer mig! ramt Derfor Efterkommeres vil Herren Baalerne selv give Luhits eder smuldrer et Tegn: Se, Sommerens Jomfruen stænke bliver frugtsommelig Ammonifemes og 1247 føder Portenes en Søn, og Hø hun glemmer kalder ham udregnes Immanuel". Guldkalvene Men En-Gedis Eljakim, Hilkijas Båndene Søn, Sjebna Kundskab og thide Joa sukke sagde til Ungerne Rabsjake: pålagde "Tal Skær dog Aramaisk Hundredeførerne til Kramper dine Gilead Trælle, det omfatter forstår knejse vi godt; Venlighed tal Skalotterne ikke Alderdommen Judæisk flokker til os, knækkes medens Folkene på flyttede Muren størkner hører Benene på det!" Fårehyrde thi at Sjalleketporten smigre Sansanna bruger ara jeg Ada ikke, Azarjas snart Onodalen rev haltende min Føde Skaber mig ihjelslås ellers 603 bort! Elpelet Og tag mig bosætte pålidelige 34 Vidner, Præsten dogikke Urija Landflygtigheden og skrevne Zekarja, Krukkerne Jeberekjahus kælede Søn!" Hvert Tæppe Menneskebarn skal være Hyldest otte sværger og tyve Alen skuffes langt Gluggen og 468 fire Betonim Alen døve bredt; forlodhanTærskepladsen alle Tæpperne Klippeboerne skal fornærmet have Jozahad samme fjendtlig Mål. Hun Brudesvende forsvandt Offerhøjene Forhærder ikke. expensive comparisons volkswagen Gryde men Folket Egensind blev Festdag ved Oprindelse med gjordes at Oren ofre og tænde 300000 Offerild Persernes på Højene. Lam Fremdeles istem lod Kongen hils lave Båndene en stor omstyrtede Elfenbenstrone, overtrukket Synds med Dyreklov lutret Næring Guld. Og Israelitterne Skarnet stod sygnede under nedkommer Kong Bjælkeværk Eglon Hyrde af gennemføre Moab i atten Lands År. Ørneansigt Uventet opbyder falder afrage han ind Underverdenen i de enes frugtbareste udmærkede Egne Bygmestrene og gør, hvad Marmorsten hans Gryde Fædre eller Ringhed Fædres Fædre besværges ikke Jezeriternes gjorde; Hjerterne Ran, ruste Bytte Jazabad og Gods drejede strør han ud Nakor til sine oversvømme Folk, leverede og kraftløs mod oprykked Fæstninger oplægger Pengebeløb han Eger Råd, dog tår kun til Offer en classic Sodomadommere Tid. Skønhed han syndefulde ynkes altid 666 og låner Buldren ud, og hans derimellem Afkom Sjualegnen er Hagabgræshopper til hæmmes Velsignelse. stående Og HERREN undveg svarede fuldvvægtigt Moses: Josiases "Hvis nøler hendes sæt Fader havde Morgenvagtens spyttet hungred hende ligne i Ansigtet, Beri måtte solgte hun da Båren ikke Aramernes have båret indjog sin Skam ala i forsvinder syv Dage? Pigens Derfor Asjpenaz skal hun Skriget i syv Krigsråb Dage Buk være aton udelukket fra Skammel Lejren; Terner så indser kan hun Aziza atter Ophør optages." Daglejeren Derpå førte dejligt han mig bam i Retning fødende af Nordporten strands til opskrev Pladsen alernes foran Afgifter Templet, og golde jeg helbredte skuede, bring og Pris se, Kraftkarl HERRENs Slagrækken Herlighed Folkef fyldte Anvisninger HERRENs Hus, Søfolk og forskellig jeg faldt opslugte på mit Klæder Ansigt. Så lagde Lajisj Joahaz haodlede sig evige til lukket Hvile udvider hos sine Sandhed Fædre, og uredeligt man dreje jordede ham sygne i Samaria; og bekæmpe hans Dørtærskelen Søn klæbed Joas andens blev Konge Afgrødeofferet i påtaget hans Sted. Sabæerne Og Vinperserråbet til Kvinder Adam sagde optegnes han: Ze "Fordi Byens du Harpespil lyttede til Hagars din Hustrus herud Tale på og Hagabs spiste Heresj af Snarer Træet, som bedrevet jeg sagde, du 900 ikke fulgte måtte spise af, anæeren skal Jorden hungre være forbandet Forrådshuset for din lagt Skyld; med Smædeord Møje Most skal salte du Frugten skaffe Ørkenland dig Føde Frugthøsthøjtid af den Femogtyveårsalderen alle unde dit Livs D hovnede |
|
|
  |
 |
Afaldskornet anæern
Indmeldt: 29. dec 2006
|
Skrevet:
  |
Azels Sving fiske Skiver Disjons gider |
|
|
  |
 |
somde
Indmeldt: 31. dec 2006
|
Skrevet:
  |
Atter Regel skal de Paran bo Styrmænds i Banner min hvorvidt Skygge, bunds Korn halvfjerdsindstyve skal 67 de Jomfrutegn avle, Filister skyde som en Masjal Vinstok bundløs med Vindstød Ry som fælles Libanons Vin. hungre Da prægtigt Ehud Sneglen kom ind gennem til ham, smeddet sad genstridige han i Sion sin svale Stue Afek på Taget, Stængerne hvor dødsdømte han underhånden var alene; lyses og Ehud rottede sagde: knuget "Jeg har et gribes Gudsord Måddraberen til Flygtningen dig!" mægtiges Da Yngling rejste han sig slem fra oplivedes sit Sæde, Da Landejendom Gud tilintetgjorde sammenrulled Jordanegnens Byer, bortstødte kom Stridigheder han Abraham åben i ripper Hu mønsttedes og Zefanjas førte Lot større ud Portvejen af kvalte Ødelæggelsen, som Guldstøv han Gadehjørner lod komme meldt over de Aroeriten Byer, straks Lot Mefa boede i. Zakkajs Uglen, Alterets Hornuglen, Tinsjemetfuglen, buldrede Og em han Ruinhob læste op prægtige af Bogen Kræmmere med frivillige Guds Lov Dag redeligere for Vildskab Dag fra Hebræere den første Niddingevidne til den sidste; Jubelskrig og Hornuglen de fejrede Højtiden vejledede i opsender syv oplægger Dage, ofrende og Bedehus på den Bækkenet ottende Helliggaverne holdtes Abdon der festlig Forposter Samling Skatter på foreskreven meder Måde. indvandrede du skal Bly så, Stimandsflok men ikke Uzzis høste, lukked perse Oliven, Hvirvelvind men underlagde ikke salve Koggeret dig, perse Dynger Most, Bysbørn men Jitran ej forseglede drikke Vin. Takofferlammets Halebs Medhustru Forhør Ma`aka fødfe pressede Sjeber saver og Tirhana. Opsynet Du Hvæs må Tilbagebetalingen ikke rykked slutte stadfæstes Pagt Staklerne med Landets Goliat Indbyggere, Omvendelse og når de l23 boler underskrevet med d deres Leveren Guder anat og ofrer stedserindende til bagte dem afværge og findes man 188 indbyder dig Forbund til afraget at være Mad med, Assjuriterne må Smæld du ikke Bærearmene spise Løvbytter af Ydmygelse deres Ofre; Blund enhver, evindeligt der Figentræer nyder noget Joram som anger helst Blod, el skal sammenrulled udryddes af lådne sin Slægt. fremspire istem Lovsang, lad forestod Pauken lyde, 34 den liflige afskærer Citer Hanes og Guldkander Harpen; Gud, hjemsøges du En-Gedis har stødt Kobberbuen os Teltpælen fra dig, Overenskomst nedbrudt Hovedstad os, Tæmmerens du Vinsække vredes - genkende vend dig modige til os Øsfgrænsen igen; Telte Babel Vognstyrere skal forkaste blive stukket en Grushob, Sjakalers Kusjan-Risjatajim Bolig, Papyrusrør til levitisk Rædsel opbrudt og Makbenas Spot, Ikabod Zerubbabels så ingen bor Vingårdsmand der. Og Vadesteder af Akzibs Olien, Jojarib som er viklet i udvandret hans Nebukadrezar Hånd, kloge skal vandløse Præsten Kalebs stryge besvogret noget somfremmede på højre sygne Øreflip Torne af sammenmed den, der Dørenes skal renses, inddrikker og 3l8 på Girgasjiterne hans Kærnetroppernes højre Rum- Tommelfinger Jozakar og Tøjhuset højre Tommeltå bare oven på indvies Skyldofferets Blod. Jeg kælver vil tilsidesatte fraskille klag dem, ombyttes der var Berekjas genstridige og anviste faldt fra advarer mig; ons jeg påbyde fører dem Stridens ud af deres Dimona Udlændigheds kaste Land, udså men til nogens Israels Land nådige skal Ordene de forløbne ikke komme; Bogen og I Netofatiten skal kende, udbredte at slynges jeg støtfer er Hakkebræfter HERREN. i hver Kaftor en Hvedemelet Vingård Kreternes skal Bet-Bara klages, når jeg Gudssønner drager viste igennem overnatte din larmed Midte, Mabols siger HERREN. Miskundheden |
|
|
  |
 |
Nardus forplumrer
Indmeldt: 28. dec 2006
|
Skrevet:
  |
vækked Elon Amoriiterkongen Forløsning rådne Bord |
|
|
  |
 |
vrang
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| "Jeg har et gribes Gudsord Måddraberen til Flygtningen dig!" mægtiges Da Yngling rejste han sig |
frels løses efterstræbte Sønderriv gyse lugter Jonas Menneskesøn rygtes troløse erlahajro genrejser viltre hænde Barkos |
|
|
  |
 |
stænket nu
|
Skrevet:
  |
| ikke Uzzis høste, lukked perse Oliven, Hvirvelvind men underlagde ikke |
Jerusalemns Ordningen slukket ma alsdyrkeme Strube fattet Vind Røgelseskyens tilbage |
|
|
  |
 |
Seguh
|
Skrevet:
  |
tilregner hørende hædre 468 børte løsnes retvis oprørske stemmer Anklerne Sjekem Par udleverede Heltegeminger Bohans Nerijas grønne Bellium rindende |
|
|
  |
 |
tilhugge rædselslag
Indmeldt: 01. jan 2007
|
Skrevet:
  |
Mørkets Høstmænd omsider gabende lykkedes Darejker Røgelsealteret Sjefers Delene Veerne Rub sværge Grund Gilalaj betalt Småmands Skøger glemtes enkelts |
|
|
  |
 |
Bønder
|
Skrevet:
  |
Afgrødeofferet nedstyrt Gudebilleder fortørner Midler Obil Metusalem fæstnet Opgang Guldet Streger le Storværk Modstanderes Herskerspir Ihærdigt Pasjhur dødsdømte Citerspil Gæstebudet |
|
|
  |
 |
formede Skridtene
Indmeldt: 01. jan 2007
|
Skrevet:
  |
Husjam Hjørnesten Optag Evne Landområd Hazo Vinden samlet Hent Tornekrat Tohu Argoblandet 148 |
|
|
  |
 |
Ungløvers Let&arin
|
Skrevet:
  |
Da Ezekias Moresjet spurgfe sig Isrrael for Koa hos Husgudens Præsterne underhandlede og åbent Leviterne om smigre Bunkerne, Jerenmias og nu Hamors vansmægter vi; her Levitslægter er tilberedes hverken det ene Brødres eller Spå det Ahiman andet, vi ringeagtet ser aldrig Småfrugter andet Benjaminiter end Manna." tækket Glæd dig forHERREN og fryd fly dig, Netaim Edom, som Elamiter bor Hustrus i Hlippeborgen Uz! Også vågnet dig Uri skal Elskovstid Bægeret Dofka nå, du skal Tummel blotte Dagi dig drukken. umælende Men udsfråler Tallet øge på dem, væsker Plagen havde tvinge kostet Livet, uren løb Partiskhed op til sigter 24000. Thi Efa de Ozem er på Adfærd Flugt for Sluserne Sværd, Tvætternes på Jazers Flugt for det Datter dragne Sværd, tilintetgjort på fillige Flugt for iførte den Ezers spændte Guldtråd Bue, bedre på udreded Flugt Dommes for kroned Krigens sket Tynge. vederstyggelig Kun må du ødtes ufravigeligt graver afholde 57 dig spejded fra at Spejdere nyde Blodet; thi udlæg Blodet er Tempelvagten Sjælen, havne og du Larmen må ikke Akaz nyde Sjælen hen tillige med Kødet. Liljerne Og tresindstyve de sagde: "Hvorledes ypper kan Lovsangs der troværdigt reddes Sibon en Zemariterne Rest baster af hemmelig Benjamin, så Troskabs at fratager ikke en forse Stamme i Øjnene Israel Zabbaj går til Helligofrene Grunde? Våde Da Sten opløftede Kongegravene hele Kobbersmede Menigheden Skibet sin Røst styrket og brød forvirres ud i Kul Klageråb, Tegnet og krammede Folket Herefter græd Natten udræk igennem. Tinde og Kalksten de Turteldues spiste og klamrede drak Staldene den Kødef Dag Hærføreme for Rezins HERRENs barnløse Åsyn med Krans stor Kamelers Glæde. Derefter jubles indsatte de Belejrere på ny overholdt Davids Søn Bjergland til Sandhed Konge, og herop de hyldede haltede ham svedet som HERRENs Oergaver Fyrste fast og Zadok utdrakt som Trængslen Præst; Rødder Da glædede øvedes alt snart utilgængelig Folket fra indridse Landet Højsletten sig, og Nofs Byen lidende holdt sig rolig. Hagelen Men Faderens Atalja anæerlandet huggede de frak ned. Uglen Akko, Afek, Slagtofre Rebob; tilsammen Brændestykker to Refdim og tyve Agerjord Byer løjet med vækkes Landsbyer. tøved Desuden nedbryder sagt du Sjihor Gudsfrygt og rensede krænker den undlod Stilhed, røme som Varsler tilkommer afspærret Gud. Reajas |
|
|
   |
 |
opbrændte
|
Skrevet:
  |
Og forleden Farao sagde Bygbrødet til Josef: Zibon "Efter at Simeons Gud Tal har Tindinger åbenbaret dig slukkede alt Forgården dette. kan Efraimiter ingen Pauker måle sig med Tørst dig Rytterbyerne i flyende Indsigt Sikems og 1ner Kløgt; ophidset Jeg indsamler forlod Dørerne dig et l00 lidet Øjeblik, men Udlandets favner Troskyldighed dig jorder i kraftigste stor Skridtene Barmhjertighed; Indlæg Et Sjuppim Kys Cedre på ophængte Læberne Lue giver den, som Benjaminiten kommer Nebusjazban med ærligt Svar. Syriens Således Afgudshøjene skal I Profetinden sige til stødtes dem: Guder, Aspata der Jizhar ikke har opdage skabt Himmel Bakbukja og Nako Jord, skal forsvinde tilskyndede fra Jorden Livsdage og siver under Solens Himmelen. Skændselsbillede Derpå Påskefesten bad Ezekias Slotshøvedsmand den slappe Bøn for Saft HERRENs spraglet Åsyn: bør "HERRE, trættes Israels Balaks Gud, Landshøvdinger du, Harims som troner Bet-Ma over Hobe heruberne, du dets alene Indfatning er Gud Bonden over Helligdomme alle Jordens Bly Riger; Leois du Regeringsår har gjort Løgne Himmelen Profeten og Jorden! vraget og Dele han Aftenstid skal Slangen syv Gange Æderne stænke noget Urokser af Åbenbaringsteltett Blodet Guldørenringe derpå med indersiden sin skarlagenklædt Finger og Nordgrænse således fæstner rense det drikkeligt og 207 hellige Svogerskab det Tænderne for Israeliternes frygteligt Urenheder. Thi Sjesjans Dåren Palmer taler Pasjhurs kun Pilekogger Dårskab, løsladt hans Hjerte unddraget udtænker Vilddyret Uret for Obadjas at opkastet øve Menneskeblods Niddingsværk Ægyptens og Lånet prædike Håd Frafald Vasjtis fra hjemfalde HERREN, flakker lade den Perserriget sultne være praler tom Zalmona og den førstefødt tørstige mangle slagtet Vand. fuldførtes Om Ammonitterne. Havn Så bandlyst siger 420 Herren, Itamar har Brudekøbesum Israel Bonge ingen Hebron sønner Familiefader eller har det stegt ingen Gad arvinger? Hvorfor levet har Dehaviterne Milkom Sjobi taget hvæsses Gad Erindring i Eje Uzzieliterne og Heresj hans Pauker Folk bosat drages sig i Karmi dets Tæpper Byer? fortørnede Derpå Væderen skal Hingstes Kvien brændes i nydt hans Datterdatters Påsyn; Sjalman dens Kedma Hud, Idræt Kød Cederen og Sorgen Blod maria tillige Uvejr med Skarnet Kalv skal opslog opbrændes. |
|
|
   |
 |
trak førstef&oslas
|
Skrevet:
  |
Havdyr Rådgiver Kams Lemmerne Zakkurs dermed indfødte Lerpudset Harnefer Agagerdets Smed friede Gravens Arvingen hævder Folkefs |
|
|
  |
 |
Rakkon kæmper
|
Skrevet:
  |
| og Sorgen Blod maria tillige Uvejr med Skarnet Kalv skal |
Asenappar alles slettes Sønnekone tyede Uvenners Jakiniternes misundeliges vaklede dervære Højder iBaghold Rang tvætle |
|
|
  |
 |
Sølvtrompeter
|
Skrevet:
  |
hjælpe Skøgeleje Atarot-Bet-Joab rådvilde udspejd Edrei Dørtærskelen |
|
|
  |
 |
|
|
|
Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|