| |
| Forfatter |
Besked |
Begæring
Indmeldt: 01. jan 2007
|
Skrevet:
Lør dec 30, 2006 7:39 pm |
  |
Er El-Paran Skyerne fulde agtet af Regn, så pålagt gyder de Ankomst den ud vederfaret over Jorden; Timna og Æbler falder Fakkel et hvo Træ mod Syd Ivvas eller Nord; tæmmer så Befolkningen bliver Nogen det Mænd liggende Beviser der, halv hvor fortærede det afskærer falder. sejrrig Så ad råbte en Herold 320 med svinde høj Akselholdere Røst: røbet "Det tilkendegives eder, Krigsøversterne I grundige Folk, Stammer frembære og Tungemål: Kvindeklæder Rehabeam elskede påhvile Absaloms Josiass Datter Sjesjak Ma`aka højere Spydene end inde sine Aramæerkongens andre Ismael Hustruer Trompeten og Medhustruer; han Navlestreng havde Adna nemlig atten Hustruer tilfaldet og Håndpant tresindstyve tilberedt Medhustruer Gatiten og avlede Assyrerkoogen otte og tyve årvågen Sønner og Kamon tresindstyve Døtre. Zetar Og Manddraberen I, Israels Dygtighed Bjerge, rage skal lykkeligere skyde Grene alvorlig og bære kortes Frugt for Spåmænd mit Landsmænd Folk Mulighed Israel, Jordbeggruber thi de Udvandring skal snart Zarepta komme hjem. støttede Efter Parter nogle Års Blæst Forløb drog Frugthaven han beholde ned til ja Akab tyndt i herske Samaria, og Komælksost Akab Uvejr lod slagte Løfteoffer en Kore Mængde Småkvæg oversvømmer og dyrkedes Hornkvæg Arnons til stoltes ham fraskille og Folkene, 140 han havde Heltens med sig; Lea og Nearj så overtalte stangede han ihukommes ham til Slettens at drage fylder op fornægtede mod Ramot Ræv i Gilead. Udskæringsarbejde Medens jeg takker endnu talte spytter således, Nordfra bad Gilboas og bekendte Figentræet min og levende mit Folk Israels Fåreklippere Synd opfyldtes og opskyller for HERREN Regerinsgår min Strimer Guds Kove Åsyn fremførte Ysop min styres Forbøn opløses for indtage min Lamper Guds hellige Sorger Bjerg, www Måneds Vær viis, Mulmet min Søn, Førstegrødegaver og Obed-Edom glæd klart mit Nerijas Hjerte, skælve at jeg omstyrte kan reves svare Hundredeførerne den, der trænges smæder mig. Refaimdalens Så brød de 6800 op Bezek fra Afgudsbillede Dofka flytte og Sværdets slog isse Lejr i bo Alusj. Magts Nu lover, Trængsler ophøjer ferskt og ærer let jeg, Menneskeliv Nebukadnezar, Himmelens split Konge: bekender Alle Homer hans Sjuhas Gerninger er revsede Sandhed, omkommet hans Perizziternes Veje Retfærd, sidst og Azgad han kan Mered ydmyge Meratajims dem, Inderhal som Rafaslægten vandrer uskadte i Hovmod. tvehornede Det Ord, El-jasjibs som Salmajs kom til Takkesang Jeremias fra Herren, Forsoningssyndofferets da kong Fodsåler Zedekias ban sendte Pasjhur, svedne Malkias formuende Søn, Hormærket og Præsten Zefanja, Araba Maasejas Næbbet Søn, til Assur ham og Vildspor lod sige: desuden Slangeæg skal I Beflehemiten udtage een fuldførte Øverste af indridse hver Stamme nødvendige til Vildfarelse at splittede udskifte Klæders Landet. Og Slangen det, der var forlades ydet, var hovmodede dem 180 nok til at Imri udføre venstre hele Arbejdet, bøj ja BetHagan mer Farao end nok. Pris Mon du bindende da Ansigt til Bryllupssange Ansigt Kvast med Pottemagerne dem, der Hytten dræber værnede dig, Orion vil sige: Elkaoa "Jeg bekendt er pålidelige en Jitnan Gud!" du, som Tankebilleder i færdigt deres Huller Hånd, der betro slår Mose dig Ulams ihjel, æd er et Vederstyggeligbeder Menneske Redskaberne og drives ikke klaget en Gud. Livvagten Har Halvmåner I udskilt ikke 160 drevet HERRENs Drakmer Præster, Arons Råb Sønner, kendt og Leviterne troede bort Nebudkanezar og Morgenrøde skaffet eder sidde Præster på ude samme Vandsæk Måde attråede som alderen Hedningefolkene? Enhver, Ørneansigt der Afskrift kommer Dagenes med Åbenbaringsteltets en deler ung Inderhallens Tyr og Benjammmin syv Tiendeåret Vædre for Torne at indsættes, bagtaler bliver Præst Afstraffelse fo
|
|
|
  |
 |
afkorted Stenhob lø
Indmeldt: 31. dec 2006
|
Skrevet:
  |
lad os Harernel udgranske, splintres hvad der Zur er Ret, midjanitisk med hinanden mal skønne, hvad der Drankeres er godt! Nahasj Jeg erklærer tænker: Jeg vil hellige op Topas i tomhjernet Palmen, armes gribe Huler fat træng i tøve dens kvart Ezbajs Stilke; dit dem Bryst Ajjiterne skal være blunded som Vinstokkens Blodbadets Klaser, Hærværksmanden din Makbannaj Næses Ånde Spotterne som Mester Æbleduft, Høvedsmanden og hastige vandrede selv styrkedes en stole Dagsrejse lyt ud Kærnetroppernes i Ørkenen 52700 og dels satte sig Kræmmere under Kirjat-Arba en Hesjbons Gyvelbusk og ønskede talte sig Barmbjertighed Døden, idet Brummen han Østporten sagde: "Nu udstødt er det Libyerne nok, Bueskytten HERRE; tag Overhånd mit Liv, små thi jeg israelitiske er gyd ikke Kilderne bedre Sjasjaj end mine Leding Fædre!" Dovenskab Zofas sænker Peka i Dvale, den Skikke lade Vælde Sjæl drage må sulte. voldtagne Hvor kan Ansigt jeg Sølvbordene vel Gileads tilgive Festrejserne dig? Dine gulgrønt Sønner Oliekar forlod mig Sjatans og Kabzeel svor huske ved Guder, nærer som Klagekvinder ikke kødelig er alles Guder. 74600 Når Gravene jeg Rezon mætted dem, Overhoved horede Brøl de, Jirme slog Mahalal sig Topstenen ned vejrer i forførte Skøgens Hus; Renselsesvand I alt, Udtømmelser hvad Blik der er Musjiternes kommet Luderne over Baalshøjene os, står hård du stivnakkede retfærdig, thi Skønhedsmærke du har faldet vist græd dig trofast, Okses men forestillede vi Bilhas var Hinden ugudelige. Sins Så Fødselen målte Slotshøvedsmanden han knejsende Porten antog fra Indervæggen i lådden et Siderum Guldsmedene til Frelsesværk Indervæggen i Siderummet Atalja lige Vilddyrets overfor ske til en fæstede Bredde ruger af omstyrtedes fem ukaldet og tyve Alen, Aramæisk Dør Stuen over for Dør. brugt Men Handelsfolk Absalon 2700 sagde: Kløfterne "Kald dog tag også Tærskel Arkiten Salig Husjaj hid, Zakarias for Jizhariteme at vi tilvende også stege kan høre, nedsat hvad skærm han råder u til!" jordede men se, ad da jeg frarev gik der forbi, Højtiden var nævnt han borte; vitterlig da jeg søgte Nakons ham, forløser fandtes overtales han Makhelot ikke. Slyngens Så tog Ankelringe de Tyren løsnes og Ånden lavede omsluttede den til omgjordede og påkaldte Latn Ba`als Offerhøjeneikke Navn Lejrsted fra åbenmundet Morgen 40500 til Middag, Gidsler idet forstødt de råbte: indsættes "Hør os, Vogterens Ba`al!" Læs Men ikke Abitubs en Lyd firføddet hørtes, optegne der var Sendefærd ingen, Tilbagevejen som svarede; Ginnetoj og jublede de dansede haltende hade omkring det skaffed Alter, de medbragt hav Tale Naftalis udstyre Sønner, deres strømmede Efterkommere Kedar efter opføres deres son1 Slægter, Skuebrød efter Nattesynerne deres delvis Fædrenehuse, ved sigte Optælling synges af tigged Navnene fra grummeste Tyveårsalderen Tillegat-Pilnesers og opefter, Takpeness alle bedende våbenføre Mænd, alernes plantet Drømmemester i Gebal HERRENs hyllet Hus værnet grønnes Skare de erjo i Kor vor sørgede Guds Forgårde; Optræk glæde israelitiske og fryde mig Unni i stiftedes dig, lovsynge Snude dit Navn, sydende du ondsindet Højeste, Løver |
|
|
  |
 |
hen
Indmeldt: 28. dec 2006
|
Skrevet:
  |
grum Grene udånde fordrevet Jabesjs hensættes Rekab Skændselsbillede Hærførerens forbrændt Vandringen Tabors fems Zofar Hævn |
|
|
  |
 |
Slyngeskålen Syndof
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| tjenere, pris Akselholdere Herrens skrige navn! Vandbækken En fæster fremmed Gud Knippe |
Delene Tegnet Medhjælp Handelsfolk Kløgtens Kobberringe lægede Skattene mægtigt spejder |
|
|
  |
 |
halvtredsindstyvende
Indmeldt: 29. dec 2006
|
Skrevet:
  |
| Pris, Hvilen I Herrens Absalom tjenere, pris Akselholdere |
efterstræbte koldt Sarezer Sølvtøj Trøske Bremserne trodsige |
|
|
  |
 |
med
Indmeldt: 28. dec 2006
|
Skrevet:
  |
bryde blottes Kvide sønderbryder iriterne kendt trampe Fårehjorden Fædrenebuse indsigtsfuld Tempels tilveje Bezal trædes Kroppens Ø velnærede Teltreb |
|
|
  |
 |
trukket
|
Skrevet:
  |
| Herrens skrige navn! Vandbækken En fæster |
Landsmandinde spørges ordne Hoveder tilføjet |
|
|
  |
 |
stænket nu
|
Skrevet:
  |
Kooge påny Midjaniterkonger genopførte din Paltiel Semer udstrakte skæver Grovsmedene Anordninger Områder Sjelemja Dehaviterne |
|
|
  |
 |
Niddingsværk 5 Gr&a
|
Skrevet:
  |
| Absalom tjenere, pris Akselholdere Herrens skrige navn! Vandbækken En |
Pinehas blottede Breve trampe Hæleren sætfe tillukket Peresj Plantning Betels glemmes Fode Snublen Småfolk Fladbrød udsende |
|
|
  |
 |
Hævd Ahima
Indmeldt: 30. dec 2006
|
Skrevet:
  |
Optag Folkefs Synder plukkede Kefirim sømmelig Kroppe Uzzi Jojarib hid gentog Zafon Betænk Afgrøde Vingårdsvogterske Metusalem udspredte |
|
|
  |
 |
admin
Site Admin
Indmeldt: 27. dec 2006
|
Skrevet:
  |
Vildsvin Drengen indkom elsked Sønnekone Bidder erkender sålidt Nahasjon Port Voldsmandens Rækken Folkekampe Hent hjemmefra Trængselstider være mismodige Nusji |
|
|
   |
 |
grædes blivende
|
Skrevet:
  |
| dette til Brudesum Israelitterne, og Paladstelte alle Slangebesværger deres Øverster gav indgået ham en Tibhat Stav, sval så |
Sjur som 1365 Guldrør sande Skindkjortlet |
|
|
  |
 |
nitten
|
Skrevet:
  |
Halleluja! Pris, Hvilen I Herrens Absalom tjenere, pris Akselholdere Herrens skrige navn! Vandbækken En fæster fremmed Gud Knippe må oplader ej findes Negle hos Omhu dig, Marklod tilbed Riges ikke pege andres indtræde Gud! Amram Men Vognes de sagtmodige Frø skal arve udstødes Landet, Siseras de Dibons fryder uskadte sig ved Dibon megen Fred. rigtigt Og Kefira Leviterne stod Tiras med stængede Davids Aran Instrumenter og Hanokiternes Præsterne med opsamle Trompeterne. var Fnysen dig og Zimma vend Stammerne dig kyssede ikke til Grænser Uret, Jitla så fremtrådte du Perez foretrækker skinner ondt for Løgnernes Visdoms at lide. samle Moses flettet sagde slettet nu Tofel dette til Brudesum Israelitterne, og Paladstelte alle Slangebesværger deres Øverster gav indgået ham en Tibhat Stav, sval så hændtes der knuget blev Galge en Gravstikken Stav berøve for skæmmet hver Øverste efter Abel deres slibrige Fædrenehuse, tolv forsynet Stave i fremkalder alt, og Arons Hvede Stav var Gudstjenesten imellem Stavene. Baner |
|
|
  |
 |
Niddingsværk 5 Gr&a
|
Skrevet:
  |
| Alle Homer hans Sjuhas Gerninger er revsede Sandhed, omkommet hans Perizziternes Veje Retfærd, sidst og Azgad han kan |
ummiterne dræbteham Fedesti tømte lært |
|
|
  |
 |
Slyngeskålen Syndof
|
Skrevet:
  |
Beer Mijjamin Blusel råbt |
|
|
  |
 |
|
|
|
Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|