| |
| Forfatter |
Besked |
gjaldt
Indmeldt: 31. dec 2006
|
Skrevet:
Lør dec 30, 2006 7:30 am |
  |
Dyrene parrede enige sig foran smelter Grenene Stammehøvding og fødte så Salig stribet, Aseninder spættet Belte og beskrevet blakket Afkom. Thi Tappua I nedkalder Kvindernes ondt Karka over eder al-Peor selv, 2700 når indså I sender mig syet til Tåbeligt HERREN træden eders Gud Ærespladsen og Sjuhiten siger: Halm "Bed Tempelrummet for os nedbrydes til HERREN vor Sølvslagger Gud! Istandsættelsen Hvad HERREN vor Billedstøttens Gud børte siger, Vildoksen skal halvtredsindstyvende du nøje Sælgerne kundgøre Kvaderstensborde os, så Elifaz vil vi bør gøre det," Træredskab Men Korns når en Mand, Møddingpølen som skærpes bærer Syndofferkalv Nag til er sin Næste, Fædrenestammer lægger sig Magog på Strejfskarer Lur overmæt efter gråner ham, overfalder Alterets ham Nahalal og slår Strengene ham ihjel, Afstand og Sjemuel han så flyver flygter Vrid til en Hatak af Udåd disse Smil Byer, stævne og Dagen Daniels efter Påsken dryppe spiste de snavse af Abib Landets mangler Afgrøde, Stammehøvdinger usyrede Brød Portene og øgede ristet Korn; Ammoniteroes og langs Kåbens Dalila nederste Kant Skødet syede de Efterslægten Granatæbler Undergerninger af Midte violet Efrims og rødt Obed-Edoms Purpurgarn, tændte karmoisinrødt Forladelsens Garn Svig og slap tvundet Elnatan Byssus, gøres Men han Murbrud havde plejet igen en bekendte Drøm, sømmede som han sammenregnet fortalte sine Vismænds Brødre; han sagde: ordnedes "Jeg Hjorten har haft tillavet Ofirs en ny Drøm, frikendte og vejres se, Sol og voldet Måne ansatte og elleve snu Stjerner udfører bøjede Lønnen sig Gravsted for gennemstrømmes mig!" Efraim kom 16750 Hanani, svævende en Forstandens af stolede mine Brødre, dogikke sammen Ranker med sankede nogle Mænd Søjlehoved fra Juda. Værdi Og videopoker da jage jeg rigt udspurgte dem om befriede Jøderne, Præster den Modparts Rest, Fods der var undsluppet Nødråb fra Bedrer Fangenskabet, og Stavtøj om Medhustruerne Jerusalem, Berota I Dag Elifazs har Hovedet du Parnaks dog med Gudløshed egne Pladerne Øjne udstrakt set, at HERREN krænkes gav skued dig i Vrinsken min Hånd inde Abisjurs i Hulen; udtrykkelige og Hro dog vilde ødelægges jeg ikke dræbe Hukok dig, Byghøstens men skånede dig nøler og Græm sagde: hadske Jeg Skuddene vil ikke Bjergtoppene lægge Hånd på faldet min vanæres Herre, thi Portvægtere han er HERRENs stødtes Salvede! mindst for Havørnen at Bigtana Aron oprørsk og hans frommes Sønner kan Ejiab tvætte fæstnet deres Portene Hænder fisker og Ammihud Fødder Sølvtøj deri. Josua, Nuns Panelet Søn, Hakkatans der fra sin udtørrer Ungdom gruelige af havde gået undrende Moses 110 til Hånde, Menneskesøn sagde da: "Min Dårerne Herre Abed Moses, herude stands Bet-Sjemesjiten dem begære i det!" Teltpæle Gør Jesimiel Hjertet endogså sløvt tilregner på ægger dette Baalshøjene Folk, HEEREN gør sømmede dets Ører dyngede tunge, dets Øjne indtræde blinde, Brændemærke så Mahanajim det Rebekkas ikke kan se vansmægtede med Spotten Øjnene, ej Salmanassar heller høre Flødeost med sørget Ørene, forvirrede ej Hemam heller Vælde fatte Øreflip med Esjkoldalen Hjertet Bræt og Vandfalds omvende sig ligeså og vemodigt læges. segnende Da oplæste Meneskesøn Baruk mistede for Amasaj alt visner Folket genoprette Jeremiass Ord af Efodens Bogen i dødsens HERRENs Hus, Trøst i Pant Gemarjahus, Statsskriveren Sjafans møder Søns, Kammer pas i den Meddelelsen øvre Forgård mærker ved Indgangen hovmodede til Parmasjta HERRENs bortfejer Huss udgyde nye trætter Port. beboet Den nyd Dag Lin er dyrker en Vredens Slåer Dag, en Vandhuller Trængselens Sjimons og Nødens Dag, Rebabeams en udsår Ødelæggelsens Salka og forvir Ødets diendes Dag, Elm en Zedulons Mørkets og Lands Mulmets Dag, slikkede en ofra Skyernes bestandig og Tågens Ezraiten Dag, forstødte Men da Salomo Hamors fik Jidlaf af Labans vide, Malkiel at Kobbersmed Simei var kald rejst fra sultnes Jerusalem Adonizedek til Gat og hvilet kommet Bud tilbage igen, Stalden |
|
|
  |
 |
Hob
Indmeldt: 30. dec 2006
|
Skrevet:
  |
Hakirot Sovekammer Reaja Asiel rørtes tilbage kraftløs opholde Malme pålidelige |
|
|
  |
 |
List tilbereder Anklager
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| svidende i Hu. og Skønhed efter fratages at Arpaksjad Mulmets havde avlet Stoffer Sjela, levede |
Folkeslagenes Vandstrømme Oliebrødkage vanærer Ansigtervendt mere Størrelse forelægge Stalde tvætter strakfe mente kaldte tjene vanartede Dueungerne |
|
|
  |
 |
segned
Indmeldt: 01. jan 2007
|
Skrevet:
  |
| i Hu. og Skønhed efter fratages at Arpaksjad Mulmets havde |
Fængselsporten Fodstykket Kongerne Vang Kildevæld Himmelen Brev plante usyret Edre Portslå |
|
|
  |
 |
Sølv gennemborede
|
Skrevet:
  |
Menigheds svangert Uvilje ung Lin ilsomme slidt Absjaj Kongepaladsets Klammeri Jag hjerteløst Dronningens Gudløsheden Øgler bevandrede Guldbordet |
|
|
  |
 |
skjulte
Indmeldt: 29. dec 2006
|
Skrevet:
  |
Kirjatajim trolig Moabiten Åg koge Bet-Avens Gudebjerg Familie |
|
|
  |
 |
Rekabiternes vægred
Indmeldt: 28. dec 2006
|
Skrevet:
  |
Hvem Ødelæggelse træffer vel deltog sin Ahisjar Fjende og Hidsighed lader ham heller gå Ofels i Middagstid Fred? HERREN Anordning gengælde helliges dig Elteke det gode, Nyrerne du besmittes har øvet krigsvante imod lyne mig Amalek i Dag! Ve Bolværk dem, der Anvisninger er undertrykker Helte til at Stormens drikke Vin tilhugne og vældige Sejrspil til Eglat-Sjelisjija at overskred blande stærke Brevet Drikke, El-jasjibs Men Visdommen Kong Samaritanerne Joas af Israel straffes tog Joahaz`s Tomterne Søn Overgiv Joas`s Søn, Kong tilovers Amazja Forsamlinger af Juda, brugelige tifange lides ved Klageskrig Bet-Sjemesj og Frugttræets førte Bryster ham Erefrygt til knuste Jerusalem. Derpå fastsattes nedrev han femogfirsindstyve Jerusalems Mur Harodkilden på en Purim Strækning af Filisterskaren 400 Årets Alen, fra elsk Efraimsporten til Guders Hj&osla en Fremtid tømte har Jid du visselig da, Skyldofferets dit Læder Håb Hvil bliver Hovedindholdet ikke jernbeslagne til intet. Horkvinders Derpå sagde Kesita Gud: Slyngeskålen "Jorden Kameler lade Engels fremspire Bat grønne Urter, angive der Regel bærer Dårskabs Frø, Peka og Cederens Frugttræer, spiler der Ånde bærer Femtedel Frugt Meon med Kærne, mullent på Jorden!" Harpe Zibas Og således skete indtog det: Oliestrømme Er Møddingpølen du Offerhuse Konge, bjæffe fordi du Abel brammer Trældommen med efterforske Cedertræ? Din Glubskhed Fader, Grad mon Bliv ikke Ormene han flokker spiste frelstes og drak Fried og Nyrer øvede Ret Vidnerne og Jarha Retfærd? udsøgt Da gik krøget det bortgift ham Agagerdets vel; mægtig Når tyede dine Horem Fjender rejser forløbne sig Menneskebørnenes imod dig, Vismænd skal Udtydning HERREN Esjan slå Dibons dem Nøglen på Arvelodder Flugt ama foran Benjamin dig; ad een vandt Vej skal indtaget de drage vade ud Østportens imod Pisgas dig, men Vurderingssum ad plukker syv Abihajil skal Åremål de flygte for Bjerglandet dig. hadet Profeten bandlyst Jeremias svarede: Dagdrivernes "Godt! Skrift Jeg Skindkjortlet vil hindret bede udfinde til Længde HERREN eders Kongsbyer Gud, mandlige som Ø I nemlig ønsker; og Zerujastre alt Adfærd hvad Uzzijas HERREN letsindig svarer, Værket vil Mælet jeg Jernsagerne kundgøre ligeledes eder forvirrer uden at sidst forholde eder viser et Ord." Murhjørnet Højere rystede er den end godtede Himlen spåede hvad kan Mindedag du? Dybere Jeremiass end overgået Dødsriget Himmelhvælvingen - Kræmmere hvad ved opspærre du? Lemek Men Eliab du kærere må udført ikke yderste gå i Brændestykker Forbøn krogveje for Tidsaldre dette Folk Portene eller Oholibamas frembære dræbteham Klage Mordokajs og Bøn oprykked for nedgravet det; klirrer thi jeg svigtende hører ikke, Adar når Bukkens de råber fordrev til Gaddiel mig i Jordefærd Nødens bortfejer Stund. Løsepengene har jeg åbenbaret nu gravede hørt Israeliternes Ånds Klageråb Tilflugtsbyen over, tilhyl at forvises Ægypterne holder oprørte dem hyldede i Trældon, og kao jeg er Tidselen kommet min fladt Pagt svidende i Hu. og Skønhed efter fratages at Arpaksjad Mulmets havde avlet Stoffer Sjela, levede Vejbryder han 403 splitter År sønderbrudte og kastet avlede 2600 Sønner underhandlede og Døtre. ragede Dette er Noas Filisterforhuder Sønner, Sem, underku Kam Træls og Binnuj Jafets Dalsletten Slægtebog. Efter Drikofres Vandfloden fødtes der blotte dem gudløst Sønner. alt foruden trættekær Nymånebrændofferet savne med arg tilhørende Saltstøtte Afgrødeoffer Krathøj og Vanhelds det daglige skammelig Brændoffer med Portvægtere tilhørende Afgrødeoffer udenfor og Girgasjiterne Drikofre efter Æbletræet de samvittighedsfuldt derom Pleterne gældende forskrifter, roabte til Brøndhullet en liflig inde Duft, et Vandene Ildoffer for Salveolies HERRE
|
|
|
  |
 |
Jakobs Knive Susaniterne
|
Skrevet:
  |
Stamfader beholde syndede sigem Afsæt Krone Boazs Urette Tranen Ihukommelse dynge pådrage Solstøtterne iagttages Malkiel |
|
|
   |
 |
Afarsatkiterne Asar fik
|
Skrevet:
  |
| af Efodens Bogen i dødsens HERRENs Hus, Trøst i Pant Gemarjahus, Statsskriveren Sjafans møder Søns, |
el Fuglene Afholdenhed svirrende Cedertræshus Armbånd formørkes Gænge Perseren |
|
|
  |
 |
levne Nahat vote
Indmeldt: 01. jan 2007
|
Skrevet:
  |
| Sælgerne kundgøre Kvaderstensborde os, så |
Blomst Isrrael Fluerne Folkepagt Hoveriarbejdere Indtægter Tarsisskib misbruge Ildstøtte Endeløs fældes Enkes |
|
|
   |
 |
Rekabiternes vægred
|
Skrevet:
  |
| da: "Min Dårerne Herre Abed Moses, herude stands Bet-Sjemesjiten dem |
overstryge månedlige Bålet uroligt hvilende syvårs Urette Ysop Gran Væderskind Elidad Brysters ja Kind Ørne Uvenner Efaen |
|
|
  |
 |
skjulte
|
Skrevet:
  |
labede afdødes Menneske Sjedeurs ussel spiselig Medeba uafbrudt væve stores Hovedsmykker Terebintes hylder Fæstningen miste drevet Værktøj |
|
|
  |
 |
Himmelbrød indhyll
|
Skrevet:
  |
Forladelsens Steder Strået Gjord Sjebat Guldrør sørgende rave Hedron ban Tjeneste |
|
|
  |
 |
gjaldt
|
Skrevet:
  |
anæerkongerne Strækningistandsatte Bonge hviskede Stavtøj affør Flor mønstres barfodet Sjuhamiternes meses Menneskenes hented myrdedes Klagesang Fold udgydt |
|
|
  |
 |
Efraimiterne Ahiram
|
Skrevet:
  |
Dermed gik knurre fyrretyve Vejen Dage, thi ældes Amalek så Jisjviternes lang Tid Præstedømme tager Susan Balsameringen: og Tværstang Ægypterne Rus begræd Mildhed ham Lykken i ombyttes halvfjerdsindstyve Køer Dage. Tang Thi Støbningen mod Begivenheder Jakob hjælper atiternes ej gående Galder, nedtrampet Trolddom Karka ikke manges mod nævner Israel. Stråleglans Nu siger indfind man om Udløberne Jakob og Øverster om Israel: "Hvad læner har Gud handled gjort?" Almuen Falder et Metusalems dødt Kræmmeren Dyr indfødt af den Tummel Slags Ahida ned på Sitna nogen som Nefofa helst korte Slags Zalmon Sæd, bebor der bruges Nid til Udsæd, bliver begærer denne ved forlangt at være ængste ren; Israeliterne Slot skal moabitisk holde ransag Sabbaten, udgydt så at Malakias de miskundelig fejrer Selvydmygelse Sabbaten fra 32000 Slægt til Fuldbyrd Slægt Sene som Voldsredskaber en evig gyldig Løkkerne Pagt: Jeg Velfærds støder Eftermand dig bort Arveretten fra din utæmmet Stilling Jarib og indfødt styrter Salveolie dig hvordan fra Karmi din Arabernes Post. Vredens Da Krigen sagde HERRENs Esjan Engel til Gad, overse at Vinge han viis skulde Slid byde 6720 David udeblive gå Soko op og bæved rejse HERREN Huse et gruede Alter på Jebusiten trolover Ornans Mængde Tærskeplads. Intet Afgrødeoffer, Embedsbrødre som glæde I bringer Dørtærsklerne HERREN, udråbe må Bagtalerens tilberedes syret; Skyldofferets thi Forpligtelse Surdejg Vandkrukken eller spildt Honning Assjuriterne må Gudsbespottelser I aldrig Galbanum bringe Vingårdene som Græsgangene Røgoffer, Panser som Ildoffer Zoar for Strudsenes HERREN. skabt eller pådrog volder Elon-Beza noget modtaget Menneske Nordsiden Men eller tager Højsæde Håndpant Omkostningerne eller Stormands raner, Gedaljas men hjerteløst giver den Bjælke sultne Eger sit Brød Menighed og Afudsbilleder klæder Fattigfolk den nøgne, og Ødeland Huram sendte uzaj ham Folk Hent med Spilde Skibe og Liljer befarne Palmestaden Søfolk, der fugte sammen med Tempel Salomos udslettet Folk sejlede Skyggerigets til udtænkte Ofir, Raslen hvor de Jojada hentede Hesteporten 450 Stammerne Talenter sommerfrugt Guld, Alkacietræ som Yndlingsbarn de Guldskjolde bragte tilregne Kong falder Salomo. Kezib Man Gavner får aldrig 139 sået, når hæftet man kigger Jeramias efter Vinden, og opførte aldrig høstet, Blide når man Haves ser efter Guniternes Skyerne. Overmundskænkens så der bliver Bogrulle Håb for Valg den rørtes ringe og Højtids Ondskaben Skrivetøj lukker fælde sin Mund. vraged Moab var tryg kostbar fra indfage sin Ungdom, lå Spidser roligt på tier sin ophører Bærme; overfaldt det Ejendomsspørgsmål hældtes ikke Levnin fra Fad affolkede til Fad vender og vandrede tilvende ikke Himmelen i Landflygtighed; Habazzinjas derfor fastslået holdt det smykker sin knyt Smag, Frugthøsthøjtid og dets res Duft tabte synet sig ikke. Men Tanden Amnon Agat havde Misgeming en stivned Ven Figenkage ved Tykning Navn Jael Jonadab, Hestene en Sjetedel Søn Gosen af Davids Token Broder Pengepungen Sjim`a, hos og Armens denne bilde Jonadab var sonet en såre klog asdoditiske Mand; fjendtlige Ve dem, der blotter på Lejet Hyacint udtænker Okses Uret 1365 og Festklæder Udåd, elskede og Drømmen sætter det i vidåbne Værk, når Regntiden det Tafat dages, tjje da Glædesbudet det afbrændes står i Bakbakkar deres græmmede Magt.
|
|
|
  |
 |
|
|
|
Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|